fredag 7 juni 2013

• 50 saker du kanske inte viste om mig •

Tänkte nu gå in på trenden och göra: 50 saker du kanske inte vist om mig! Detta kan bli riktigt kul så vi sätter igång direkt.

1. Jag är ett jedhead! (jedward fans)
2. Jag har ingen speciell favorit färg, utan gillar alla!
3. Jag vill kunna tyda drömmar!
4. Jag är ca. 158 cm!
5. Jag älskar lakrits!
6. Jag ritar ibland när jag har tråkigt!
7. Jag har storlek 38 på skor!
8. Jag gillar sprite mer än Coca coola!
9. Jag har vart i Tyskland, Polen, Frankrike, Belgien, Holland, Grekland, Sverige, Danmark och Finland! (nio länder)
10. Jag har nio kusiner!
11. Jag har bilat ner till "slutet" av Frankrike!
12. Jag har valt franska till 7:an!
13. Jag ska gå i 7D!
14. Jag gillar att designa kläder!
15. Jag gillar enligt min pappa trender!
16. Jag gillar Frankrike!
17. Jag bor i ett vitt hus med ett torn!
18. Jag tycker handleder är jätte äckliga!
19. Jag går just nu på en liten skola med ca. 50 elever!
20. Jag har ca. 700 följare på instagram!
21. Jag har 3 bloggar! (använder bara denna just nu)
22. Jag har hållit på med youtube innan, men har nu slutat!
23. Jag har ritat av Misslisibell, Katy Perry och Justin Bieber!
24. Jag följer Clara Henry och Misslisibell på youtube!
25. Jag har aldrig varit i Stockholm!
26. Jag ska åka till Göteborg på klassresa i år!
27. Jag har färgat mitt hår 3 gånger!
28. Jag är rädd för stora hundar!
29. Jag har stått under Eiffel tornet!
30. Jag slutar skolan den 12/6
31. Jag har två syskon!
32. Jag tycker himlen är jätte cool!
33. Jag har 3 hål i ena örat och 1 i det andra!
34. Jag har vunnit 1 giveaway, men inte fått priset!
35. Jag har åkt kanonen 1 gång!
36. Jag har vart på Boonboon land i Danmark!
37. Jag har en turkos tandborste!
38. Jag fick A på ett religions test!
39. Jag är äldst  av mina syskon!
40. Jag tycker att lakrits och vatten är gott tillsammans!
41. Jag tycker att jedward är snygga!
42. Jag gillar låten daylight!
43. Jag funderar på att börja med youtube igen!
44. Jag tycker inte om att gå i skogen!
45. Jag samlar på nagelack och klistermärken!
46. Jag har gått i fotboll!
47. Jag älskar alla slags chips!
48. Jag kan nästa gå ner i spagat!
49. Jag har 7 mobil skal! 
50. Jag ska åka till göteborg minst 2 gånger i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar