torsdag 27 juni 2013

Midsommar

Det var midsommar för ett tag sen, så tänkte nu berätta lite om vad jag gjorde denna dag. jo, jag var med några vänner och deras familjer, vi kollade på film och gick lite till stan. Vi gick också till ett ställe där många firade midsommar. vi åt också mycket gott! bland annat pannacotta, jordgubbstårta och såklart midsommar mat. själv hade jag ingen speciell outfit den dagen, så kommer tyvärr ingen bild på det. hade bara vanliga shorts och typ ett linne.

En sak jag har märkt är att det börjar bli väldigt populärt med jordgubbar! dom har alltid varit goda och så, men i år känns dom speciellare, godare. jag vet inte riktigt varför men det bara är så. Så vad passar inte bättre än att då ha en klänning i den fina jordgubbsröda färgen? Det är väldigt fint nu till sommaren. så tänkte visa en klänning med den färgen!

klänning, zalando.se 1635:-

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar